קורס אילוף כלבים

אילוף כלבים הוא תחום שצובר תאוצה רחבה בקרב הישראלים. המקצוע דורש אהבה וגישה נכונה לכלבים. רבים הולכים ללמוד בקורסים שונים על מנת לדעת לרסן את כלבם וחיברו לקרב המשפחה.




מה לומדים בקורס?

בקורס תלמדו המון דברים אשר יעזרו לכם להתחבר לכלב שלכם. תדעו איך להשתלט עליו במקרה של תוקפנות ואי ציות. כמו כן גם תלמדו על הלבטים השונים בתזונה ובבריאות הכלב. ממגוון האנשים הרבים שבהם נתקלו אשר הלכו וניסו קורס אילוף כלבים מקצועי, הם סיפרו לנו שההדרכה עזרה להם להבין יותר את הכלב שלהם.

איפה לומדים?

את ההכשרה תוכלו ללמוד במגוון רחב של מוסדות ציבוריים אשר מתמחים באילוף כלבים, כמו כן תוכלו גם לפנות לאנשים וארגונים פרטיים ותמורת סכום מסוים הם כנראה יוכלו לעזור לכם. כדאי לכם לבחון ולבדוק לעומק אצל כל מוסד ואיש מקצוע.




האם באמת הקורס עוזר?

לפי המון המלצות של אנשים פרטיים וארגונים אשר לקחו חלק בקורסים יחידיים ואף רבים, קיבלנו דעה מוצקת שהקורסים הללו עוזרים לחזק את הקשר בין הכלב לבין הבעלים וגם עוזר לרסן במידה רבה. במידה ואתם עדיין מתלבטים בין הליכה לקורס של אילוף כלבים זה או אחר, כדאי לכם לנסות שיעור אחד, במידה ולא התחברתם תוכלו לעזוב.

כמה טיפים חשובים

עדיף לצ'פר את הכלב על כל פעולה נכונה שהוא נקט. פעולה זו תבטיח את נאמנותו בעתיד ותדאג לחבר ביניכם. יש לדעת שלא כדאי לצעוק ולנבור עליו, פעולה זו תמנע מימנו מוטיבציה.




כדאי לטייל המון עם הכלב, פעולה זו תבטיח לו חופשיות. אנשים הסוגרים את כלבם בבית זמן רב עושים טעות קריטית. החופשית עוזרת לכלב להוציא אנרגיות ולהוריד עצבים ובבית הוא לא מצליח להוציא זאת.