עורך דין נזקי גוף

לא משנה מה הנזק הגופני שנוצר לכם, עורך דין נזקי גוף יכול לעזור לכם לקבל את הפיצוי שמגיע לכם, בין אם מדובר בתאונת דרכים, תאונת עבודה ועוד, וגם כאשר יש בעיות מול חברת הביטוח ועיכובים או סירוב לשלם פיצויים.

נזקים לגוף הם לא דבר יוצא דופן. כל אחד מאתנו נפצע או נפגע וזה יכול לקרות לנו בתוך הבית, בעבודה, ברחוב וכן הלאה. כמובן שבכל מקרה שכזה, חומרת הפציעה היא שונה, אבל מה שחשוב יותר הוא מה שקורה לאחר מכן, ולשם כך חשוב למצוא עורך דין נזקי גוף שיעזור וייעץ ואף ייצג בעת הצורך.

הדרישה לפיצוי בעקבות פגיעה פיזית

בין אם הפציעה הגופנית שלכם נגמרה בשל תאונת דרכים, תאונת עבודה, רשלנות וכדומה, אתם יכולים לקבל פיצוי. את הפיצוי תוכלו לדרוש כמובן מהאדם או הגוף שגרם לנזק הגופני שנוצר שלכם. אין זה משנה כמה חמור הנזק או מה העלות הנדרשת עבור הטיפול; בין אם מדובר במאות שקלים ובין אם מדובר במיליונים, אתם זכאים לפיצוי.

תביעות מול חברת הביטוח

היות ונזקים גופניים יכולים להתרחש בכל עת ובכל מקום, תמיד טוב שיש ביטוח תאונות אישיות או ביטוח בריאות פרטי. לכל חברה יש את התנאים והמגבלות שלה וכל אחת קובעת סכומי פיצויים אחרים, בהתאם לפרמיה החודשית.

מה שמשותף לכל חברות הביטוח הוא היד הקשוחה שלהן בעת שלקוחות תובעים לקבלת פיצוי כספי. כמובן שמדובר עבורן בהפסד, ועל כן יש לא מעט מקרים בהם החברות אינן מסכימות לתת את הפיצוי, ולטענתן המבוטח או המקרה אינם עומדים בתנאים. במקרה כזה, הייצוג והייעוץ של עורך דין נזקי גוף הוא הכרחי. רובנו כבר מכירים את ה"קסם" שיש למכתב רשמי מעורך דין, ולעתים זה כל מה שצריך כדי לרכך את עמדת חברת הביטוח, תלוי בגודלה ובחוזק שיש לה.

במידה ואין היענות מצד חברת הביטוח, אפשר לפתוח בהליך משפטי, שבו עורך הדין שלכם ישמש כתובע.

מתי לפנות לעורך דין?

גם אם על פניו נראה שלא נוצר נזק כלשהו, תמיד מומלץ לפנות לעורך דין מהתחום, ובוודאי שכך הדבר במקרים של נזק פיזי ממשי.


כדי למנוע בעיות בהמשך הדרך ולהגדיל את הסיכויים שלכם לקבל פיצויים הולמים לפגיעה הפיזית, רצוי לפנות לעורך דין כמה שיותר מוקדם, ועדיף מיד לאחר המקרה שהביא לפציעה, גם אם יש ביטוח תאונות אישיות או ביטוח בריאות.